środa, 21 grudnia 2011

Studniówka

Pewnie nie tylko nie mam jeszcze sukienki na studniówkę, gratulujemy tym pannom , którym się to udało. Ale nie dość, że problem jest ze znalezieniem sukienki to jeszcze ja szukam, takiej wyjątkowej, ciężko mi nawet opisać, bo pomysł na nią raz siedzi mi w głowie , a już za parę chwil , zajęta rozmową z koleżankami na przerwach , pomysł ten wraca mi dopiero we śnie gdy ją sobie wyobrażam, szkoda tylko , że zawsze przeradza się on w koszmar gdy się budzę z myślą !!! NIE MAM SUKIENKI. Sukienki? nie tylko jej , ale i butów , torebki, jakiejś biżuterii , a data tego dnia zbliża się 30 dni ? co Wy na to ? challenge accepted . znajdę ją , na czas będzie piękna i ta właśnie co chodzi mi nocy . ale poniżej przedstawiam Wam parę fajnych wg mnie propozycji, niekoniecznie na mój portfel oraz figurę. Ale może Wy sobie na nie możecie pozwolić Zaznaczam , że sukienki będą tylko czarne , bo jakoś nie widzę siebie na studniówce w kolorowej (różowej, fioletowej,białej )sukience. Ale każdy ma wybór : ) mam nadzieję, że nie skończę w przepięknej sukience beżowej ze ślubu mojej siostry. xoxo K.
Balmain 2009 colletion
VOGUE 2009 - sukienka gdyby bez tej broszki byłaby mega
Nie urokliwa modelka + boska sukienka
Kwiatki , kwiatki
Proste rozwiązanie - pewnie wiele takich ujrzymy

1 komentarz:

  1. kiepsko, że wam narzucili kolorystykę, ale z drugiej strony pozwoli to uniknąć jarmarku na studniówce, czyli połyskliwych turkusowych sukienek z samozwańczych BUTIKÓW... ja nie mam już tlyko butów, ale wiem jakie chcę :D

    OdpowiedzUsuń