czwartek, 26 stycznia 2012

26.01.

kurcze jak zimno !!!! chyba jakieś - xxxxxx stopni C.  Ale jednak zdecydowałam się dzisiaj na pelerynę , a nie moją mega nie fashion- kurtkę narciarską na zimową porę. Mam nadzieję , że nie będę chora ... tzn. nie mogę być zachorować.A co do dzisiejszego dnia  , można zaliczyć do udanych . Pobudka , zajęcia z j. polskiego (z przerwą na pizzę  ), oglądaliśmy ciekawy film  "Przesłuchanie" , ciekawy  , wciągający , jutro  oglądamy  końcówkę. następnie poszłam na lunch  do   Yoko (sroko) z daddy'm. Zamówiłam ulubione  MAKI <3  ,  a w między czasie poczytałam Transatlantyk - lekturę na jutrzejsze zajęcia .


 Maki 
 Aparat  -  > a raczej futerał i pudełko marzeń
 Mój Longchamp  -  prawie ma rok <3
 katalog od Krzyśka D.
 Moje torebki  - tzn  część ; p
 Biżu biżu
 Torebka ze studniówki  <3  po mummy
i szara codzienność maturzystki -  wypracowanie z WOS. 

xoxo K


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz