czwartek, 19 stycznia 2012

Tomorrow my prom

Jutro studniówka. Mam sukienkę , piękniutka , zgrabniutka tak jak ja. x

Fason a'la Herve Ledger  <3 
Kolor : Black
Do tego ubiorę czarne koturny
co do biżuterii wciąż nie wiem !  ! !
paznokcie też  nie wiem ! ! !
makijaż będę miała profesjonalnie zrobiony ! ! !
włosy   :  secret  ale idę do fryzjera.

Dietka się opłaciła , nie będę wkręcać , że nie byłam na diecie. ale spokojnie po 100dniówce zwalniam tempo
bo za dużo kg już straciłam , a przecież nie chce mieć   figury jak jakieś  modelki  w rozm. O .
 zresztą nigdy by się tak nie stało.
PS dziękuję za wszystkie miłe komplementy,  a jak się nie podoba to proszę spojrzeć w inną stronę.

No ale do rzeczy :   Ostatnio z koleżankami  z szkoły zorganizowałyśmy hurtowy zakup biżuterii
strasznie ciekawa inicjatywa.
Celem było  zebranie zamówienia powyżej 300 zł  bo wtedy przesyłka była  free  i coś tam coś tam . ; p
uzbierałyśmy za 510 zł . aż sama byłam w szoku
Wczoraj przesyłka doszła, a dzisiaj spotkałam Asię , która przekazała mi moje zakupy . cudowne i zaraz Wam je pokażę





Życzcie powodzenia na studniówce ! 
PS wciąż nie wiem czy zabrać aparat !.

xoxo K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz